.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی: آينده كشور نيازمند حركت در مسير سندچشم‌انداز

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام آينده روشن كشور را نيازمند حركت در مسير سند چشم‌انداز، سياست‌هاي كلي و برنامه‌ها عنوان كرد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني صبح روز سه‌شنبه در ديدار جمعي از مسوولين و اعضاي خانه صنعت و معدن جوانان، هدف اصلي از خصوصي‌سازي در سياست‌هاي كلي اصل 44 را ارتقاء بهره‌وري عنوان و اظهار كرد: استفاده از مديريت موفق بخش خصوصي مي‌تواند بسياري از شركت‌هاي دولتي را از حالت سكون و ركود خارج كند.

وي افزود: واگذاري شركت‌هاي دولتي به بخش خصوصي واقعي مي‌تواند سرمايه هنگفتي را وارد بودجه كند و استفاده از اين سرمايه در بخش‌هاي عمراني رونق اقتصادي را به همراه داشته و ساليانه بسياري از خلاءها را در بخش مالياتي برطرف مي‌كند و مي‌تواند مشكلات حوزه اشتغال را كاهش دهد.

وي ايجاد تعادل ميان واردات و صادرات و كاهش اتكاء به نفت در هزينه‌هاي جاري و حمايت از توليدكنندگان را موجب رونق اقتصاد كشور بيان كرد و گفت: استفاده از ظرفيت بالاي بخش صنعت كشور و حضور مديران جوان، سخت‌كوش و خلاق مي‌تواند نويدبخش آينده‌اي مطلوب براي صنعت كشور باشد.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به تحريم‌هايي كه عليه جمهوري اسلامي ايران تصويب شده است، تأكيد كرد: در اطراف ايران، مسائل جدي در حال مطرح شدن است و آن‌هايي كه از انقلاب ما ضربه خورده بودند، براي رسيدن به اهداف شوم خود خيز برداشته‌اند.

وي تأكيد كرد: آن‌ها از جنگ، كودتا و ايجاد موانع براي جمهوري اسلامي ايران به نتيجه‌اي نرسيدند و اكنون به سراغ تحريم‌هاي هدفمند رفته‌اند.

وي تصريح كرد: مقابله با تحريم‌هاي فعلي، نيازمند عقلانيت و پرهيز از ماجراجويي و تنش است و با يك سياست خارجي فعال و حفظ اتحاد در داخل مي‌توانيم آثار آن را كاهش دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.